QUÈ PASSA AMB LA WEB DEL SETMANARI "EL TRIANGLE?

És molt curiós: feis molt temps que no veia aquest setmanari als quioscos i, casualment Divendres vaig veure a ETV LLOBREGAT TV al programa "La Questió" un interessant col.loqui sobre la funció del periodisme en l'actualitat. Pel mateix editor i director del setmanari, en Jaume Reixac, que sortia en el col.loqui,vaig assabentar-me que aquesta publicació seguia existint, als quioscos i a internet. Com que els arguments i el tarannà del periodista -junt amb la trajectoria que El Triangle té des de fa molts anys- em van semblar d'allò més necessari pels temps que corren, vaig buscar la web en Google. La vaig trobar i vaig pensar que a partir d'ara ja tindria una millor font d'informació que fins ara. Avui, Diumenge, vaig als quioscos del poble i diuen que pensaven que ja no existia. Després d'això penso mirar en la web els punts de venda i, al clicar en l'enllaç em surt això.